Закарпат-Авто - офіційний дилер Skoda та Mitsubishi Motors в Закарппатській області
 
Офіційний дилер світових брендів.
Сертифікований сервіс.
 
 

ŠKODA OCTAVIA RS IV: екологічна та спортивна

Перша гібридна модель в сімействі ŠKODA RS, вихідна потужність 180 кВт (245 к.с.), а також спортивний інтер'єр і екстер'єр. Чотири нові електрифіковані моделі OCTAVIA: OCTAVIA RS iV, OCTAVIA iV і дві OCTAVIA e-TEC.

ŠKODA представляє свій перший автомобіль спортивної серії RS з plug-in гібридною силовою установкою. Нова ŠKODA OCTAVIA RS iV оснащена бензиновим двигуном 1.4 TSI і електродвигуном потужністю 85 кВт, що забезпечують загальну вихідну потужність 180 кВт (245 к.с.). Спортивну версію бестселера ŠKODA, який буде випускатися вже в четвертому поколінні, відрізняють характерні чорні елементи екстер'єру. Чеський автовиробник також представляє нову OCTAVIA в трьох інших електрифікованих версіях. OCTAVIA iV з plug-in гібридним двигуном потужністю 150 кВт (204 к.с.) буде доступна в комплектаціях Ambition і Style. Дві версії e-TEC з двигунами потужністю 81 кВт (110 к.с.) і 110 кВт (150 к.с.) стануть першими моделями ŠKODA, які оснащені технологією «м'якого гібрида» (MHEV).

Крістіан Штрубе (Christian Strube), член правління ŠKODA з технічного розвитку, зазначив: «Представляючи OCTAVIA RS iV, ми відкриваємо нову главу в історії успіху серії RS моделей. Ми вперше використовуємо гібридний привід в спортивній моделі вищого класу. З його допомогою нам вдалося зробити нову OCTAVIA RS iV динамічніше і одночасно знизити витрату палива і викиди CO2».

ŠKODA обладнала OCTAVIA RS iV бензиновим двигуном TSI об'ємом 1,4 літра (110 кВт / 150 к.с.) і електродвигуном потужністю 85 кВт. Разом вони мають загальну вихідну потужність 180 кВт (245 к.с.) і пропонують максимальний крутний момент 400 Нм, який передається на передні колеса через 6-ступінчасту DSG. Викиди CO2 автомобіля складають приблизно 30 г/км в циклі WLTP *, що означає відповідність новому, більш строгому стандарту викидів EU6d для всіх нових зареєстрованих транспортних засобів в ЄС, який вступить в силу з 1 січня 2021 року.

Високовольтна літій-іонна батарея має ємність 37 Аг, що еквівалентно 13 кВт і дає автомобілю повний електричний діапазон до 60 км в циклі WLTP *. Електромотор OCTAVIA RS iV розвиває крутний момент 330 Нм вже на мінімальних обертах і забезпечує автомобілю швидкий розгін відразу зі старту. У спортивному режимі, який дозволяє водіям використовувати повну потужність автомобіля, OCTAVIA RS iV розганяється від 0 до 100 км/год всього за 7,3 секунди, при цьому максимальна швидкість становить 225 км/год. Прогресивне рульове управління, елемент стандартної комплектації OCTAVIA RS iV, і динамічна настройка спортивної ходової частини RS ідеально підходять для енергійного водіння.

У стандартній комплектації ŠKODA OCTAVIA RS iV встановлені спеціальні світлодіодні протитуманні фари і чорні 18-дюймові легкосплавні диски, а також гальмівні супорти RS в яскравому червоному кольорі; 19-дюймові легкосплавні диски доступні опціонально. Фірмова решітка радіатора ŠKODA, повітроводи, дифузор на передньому бампері характерною спортивної форми, аеродинамічні елементи, дифузор на задньому бампері, а також окантовка вікон виконані в стильному чорному кольорі.

Олівер Стефані (Oliver Stefani), головний дизайнер ŠKODA, додав: «Ми надали і без того динамічній формі нової OCTAVIA ще більш спортивний зовнішній вигляд, використовуючи знайому емблему RS. Завдяки численним деталям чорного кольору, таким як: решітка радіатора ŠKODA, передні повітрозабірники, задній дифузор і колісні диски формується чітке розуміння, - перед вами член сімейства RS ».

Оздоблення салону нової ŠKODA OCTAVIA RS iV виконане в чорному кольорі. Багатофункціональне спортивне шкіряне рульове колесо представлено з трьома спицями з логотипом vRS і пелюстками управління DSG. Передні спортивні сидіння обтягнуті чорною тканиною, опціональні сидіння Ergo оснащені Alcantara і шкіряною оббивкою, а також мають регулювання поперекового підпору. Сидіння марковані логотипом RS і кольоровими декоративними рядками червоного або сріблясто-сірого кольору, які також можна знайти на шкіряному кермі, підлокітниках і приладової панелі. Декоративні смуги в стилі RS і алюмінієві педалі завершують спортивний образ.

Дві версії e-TEC OCTAVIA зійдуть з конвеєра вже цього літа і стануть першими моделями чеського бренду, які оснащені технологією «м'якого гібрида» (MHEV). У поєднанні з 7-ступінчастим DSG трициліндровий 1,0 TSI потужністю 81 кВт (110 к.с.) і чотирициліндровим 1,5 TSI потужністю 110 кВт (150 к.с.) використовують 48-вольтний стартер з ремінним приводом і 48-вольта літій-іонна батарея, яка розташована під сидінням переднього пасажира і має ємність 0,6 кВтг. Обидві моделі можуть бути ідентифіковані за спеціальним значку на кришці багажника.

М'яка гібридна технологія дозволяє відновлювати заряд батареї при гальмуванні для її зберігання в 48-вольтовій батареї. Ця енергія використовується для підтримки двигуна внутрішнього згоряння стартер - генератором, аж до 50 Нм крутного моменту і в залежності від ситуації, дозволяє повністю виключити двигун, але при цьому рульове управління і гальмівна система залишаються працездатними для управління рухом автомобіля. Як тільки знову потрібно потужність двигуна - він запускається за частки секунди. Система Start/Stop при цьому працює швидше завдяки використанню стартер - генератора з ремінним приводом. Крім того, двигун генерує менше шуму і вібрацій при запуску, а 48-вольтна батарея здатна заряджати звичайну 12-вольтову батарею за допомогою DC/DC перетворювача. Технологія «м'якого гібрида» здатна забезпечити сумарну економію палива до 0,4 л/ 00 км.

* Інформація є попередньою і може змінитися